درخواست کمک یک هموطن از همه کسانی که میتونن بهش کمک کنن



 درخواست کمک یک هموطن از همه کسانی که میتونن بهش کمک کنن
 از اين که اين نامه را براي شما ارسال ميکنيم معذرت خواهي ميکنم اما موضوع انسان دوستانه بود .اميدوارم که شخصي يا پزشک متخصصي پيدا شود تا بتواند به اين خانم نيازمند کمک کند و او را نجات دهد - متن نامه به اين شکل است

من نرجس خاتون ژيانپور 51 ساله ساکن جنوب تهران هستم
حدود 6 ساله که دچار مريضي انسداد مجاري لنفاتيک در پا شدم
از نظر مالي بسيار ضعيف هستم و روزگارم به سختي ميگذرد
سه فرزند دارم – يکي از پسرهايم هم دچار مريضي ذهني است
پزشکان جوابم کردند – حتي حاضرم پايم را از دست بدهم ولي... آنها حاضر به اينکار نيستند
حتي حاضرم خودم را بکشم، اما ميدانم اين گناه بزرگي است و از عواقب آن ميترسم
لطفا اگر ميتوانيد به من کمک کنيد و مرا از اين وضع نجات دهيد
اگر پزشکي وجود دارد که بتواند پايم را معالجه کند لطفا با من تماس بگيرد
من هنوز به زندگي اميدوارم و از خدا و شما انتظار کمک دارم
لطفا پزشک متخصص با من تماس بگيرد مرا نجات دهد

شماره تلفن: 09379521193 - 021.33702732

1 kommentarer:

Unknown گفت...

دوستان من همین الان با این خانوم صحبت کردم ایشون در بیمارستان هستن ازشون تقاضای شماره حساب کردم برای کمک مالی که . ایشون یک شماره حساب دادند که مال بانک ملی هست

۰۳۳۳۱۱۵۶۳۴۰۰۴۱ بانک ملی
از دوستان تقاضا دارم قبل از واریز کردن کمک مالی لطف کنید با شماره تلفنش یک تماس بگریید.تا خود با این خانوم صحبت کنید

ارسال یک نظر

آزادي هيچ وقت انتظار ما را نمي كشد، ما بايد در بدست آوردنش، از دل و جان دريغ نكنيم. چون در هيچ جايي از زواياي تاريخ سراغ نداريم كه آزادي و دموكراسي، سهل و آسان به دست آمده باشد. رالف والدو امرسون