یکی دیگر از اراذل و اوباش بسیجی توسط جوانان گوشمالی داده شد



فارس نوشت: یکی دیگر از بسیجیان روز جمعه گذشته در محله مهرآباد جنوبی بعد از تلاش برای خودی نشان دادن و  عربده‌کشی، از سوی یکی از جوانان باشرف به راه راست هدایت شد و مورد رحمت خدا  قرار گرفت.
غروب روز جمعه گذشته، باز هم یک بسیجی بی موخ که قصد داشت محفل گرم جوانها رو در  منطقه مهرآباد جنوبی به هم بزنه، توسط یک جوان دلیر باشرف به راه راست هدایت شد و مورد عنایات قرار گرفت که حاصل این عنایات منجر به زخمی شدن شدید شد.
براساس اظهارات مطلعان، ماجرا از این قرار بوده است که «محمد.س» از اراذل و اوباش بسیجی ناحیه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا، نزدیک یک نانوایی در محله مهرآباد جنوبی متوجه فردی به نام "ف " که داشته با دوست خودش بحس میکرده می‌شود که
این بسیجی بی موخ برای منصرف کردن این فرد  تلاش برای خودی نشان دادن میشود وقتی می‌بیند نتیجه ندارد تصمیم به گنده گوزی میکند   که در همین لحظه توسط "ف " و از پشت مورد اصابت رحمت خدا  قرار می‌گیرد.
یکی از دوستان این بسیجی بی موخ  گفت: بعد از این حادثه مردم در تماس‌های متعدد از پلیس و اورژانس خواستار حضور در محل حادثه می‌شوند که اورژانس 25 دقیقه بعد در محل حاضر شد اما نیروهای پلیس اصلاً نیامدند.
این فرد گفت: پس از انتقال محمد به بیمارستان با وجود جراحت شدیدی که داشت، مسئولان بیمارستان پذیرش وی را منوط به واریز 800 هزار تومان کردند و حتی قبل از واریز پول کسی از پزشکان بالای سر او نیامد و از تزریق آمپول کزار به وی هم خودداری کردند.

این بسیجی در گفت‌وگو با یکی از روزنامه‌های صبح مدعی شد: با این فرد جوان دلیر(منظور همانجوانی هاست که بسیجی را به راه راست هدایت کرده )  در یک محل زندگی می‌کنیم و او می‌دانست من عضو اراذل و اوباش بسیج هستم. مردم زمان حادثه به علت کینه ی   که از بسیج داشتن اصلان در محل حاضر نشدند

...بسیجی دیگری مورد

0 kommentarer:

ارسال یک نظر

آزادي هيچ وقت انتظار ما را نمي كشد، ما بايد در بدست آوردنش، از دل و جان دريغ نكنيم. چون در هيچ جايي از زواياي تاريخ سراغ نداريم كه آزادي و دموكراسي، سهل و آسان به دست آمده باشد. رالف والدو امرسون